Når man skal planlægge en større eller vigtig begivenhed, kan der være flere forskellige spørgsmål der melder sig på banen.
Hvornår kommer i og stiller op?
Vi ankommer som udgangspunkt 1 time før aftalt spilletid, med mindre andet er aftalt. ( Se hvad der står på jeres kontrakt). Tidlig levering, kan selvfølgelig også aftales.
Hvor meget plads skal i have?
Vi tilpasser vores opstilling efter lokalet indretning, og jeres ønsker. Typisk er det ca. 2×3 meter op ad en lige væg.
Hvor meget strøm skal i have?
Strømkrav vil fremgå i den kontrakt i modtager. Normalt er en alm. 230 volt ubelastet stikkontakt helt fint. Vi medbringer selv diverse kabler m.m.
Hvem spiller til vores fest?
Det gør en af White Wedding DJ’s professionelle DJ’s. Vi benytter kun DJ’s med høj erfaring inden for den type fest som i har valgt at booke. I vil aldrig få en uerfaren 18 årig dj til en et bryllup.
Hvorfor er der forskel på prisen ifh. til andre mobildiskoteker/djs?
Det kan der være flere grunde til. Nogle har mindre udgifter, andre har det som en hobby, og nogle satser på at finde bemanding til jeres fest i sidste øjeblik.
White Wedding DJ ligger prismæssigt på niveau med tilsvarende konkurrenter/kolleger. Vi levere et professionelt produkt og kvalitet hver gang, med en service der ligger blandt de højeste i branchen.
Vi har kun en chance for at lave det rigtigt, og derfor er kvalitet og drift sikkerhed i højsæde hos os. Det sikre Jer som kunde en god oplevelse.
Kan i spille under middagen?
Helt klar JA!, Faktisk er det den type fester vi laver flest af. I vil få afdæmpet lounge/dinner musik under middagen. Vi medbringer også instrumental versioner af de klassiske festsange, som gæster plejer at lave sange på.
Kan vi komme med musikønsker?
Det kan I sagtens. Vores DJ’s tager imod musikønsker, både på selve aften og i kan også fremsende en inspirationsliste på mail på forhånd, inden festen. DJ’en vil yderligere ringe til jer i selve ugen hvor festen skal afholdes.
Skal vi sørge for mad og drikke til DJ'en?
Ved korte arrangementer (2-5 timer) skal i kun sørge for at DJ’en har adgang til drikkevare. (typisk vand, sodavand, the eller kaffe)
Ved helaftens arrangementer (8 timer og frem) skal i yderligere også sørger for en portion musiker mad (Typisk er det en alm. ret, som køkkenet laver til DJ’en, men kan også være det samme som i spiser)
White Wedding DJ’s indtager ikke alkohol på jobbet, og medmindre andet fremgår af kontrakten, er det typisk kun 1 person som der skal beregnes til, medmindre andet fremgår af kontrakten eller anden forud indgået aftale.
Er vi dækket af en forsikring?
White Wedding DJ har erhvervs ansvarsforsikring.
Det betyder at vi dækker skader som vores personale eller udstyr, forvolder på Jeres gæster eller lokalet, hvis det er forkert monteret, ophængt eller placeret ifh. gældende regler på området.
Skader forvoldt PÅ udstyret,(f.eks. en drink i en dj pult) af Jer og Jeres gæster skal I selv dække via jeres indbos / personforsikring.
White Wedding DJ vil i første omgang (om muligt) forsøge at få det repareret, hvis dette ikke kan lade sig gøre, er det en FULD erstatning af den beskadiget enhed.
Får vi en kontrakt?
Vi fremsender altid en kontrakt til godkendelse, hvor alt står sort på hvidt, så der ikke opstår misforståelser. Det er både for at sikre jer at vi kommer som aftalt, samt hvilke forpligtelser I og vi har.
Lad os sende dig et tilbud!
det er helt uforpligtende…
Fandt du ikke svar på dine spørgsmål her på siden, kan de måske allerede være belyst i et indlæg på vores blog.
F.eks 20 spørgsmål du bør stille din DJ, inden du booker!
Hos WhiteWeddingDJ er vi naturligvis behjælpelig med at skræddersy en løsning, som passer perfekt til lige netop Jeres event, uanset lokation, størrelse, eventtype og varighed!
Priserne på de forskellige pakker findes på vores Pris Oversigt.
Få et uforpligtende tilbud ved at benytte formularen her på siden.